תקופה קצרה - אינסוף זכרונות
תיעוד זכרונות = תרומה לקהילה
משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש״ח
שקופית קודמת
שקופית הבאה

6 דרכים לפתיחת הבוקר בכיף בחופשת הלידה

בוקר טוב אימוש! אנחנו יודעות, את עייפה והיית שמחה לקבל אפילו עוד כמה דקות של שינה טובה. אם זה מנחם אז תדעי שאף אחת לא באמת ישנה בשנה הראשונה של הבייבי, אבל היי - החדשות הטובות הן שזה רק שלב חולף.אז הנה כמה טיפים מרעננים לשדרוג הבקרים העייפים ופתיחת הבוקר בכיף בחופשת הלידה:
שתפי

 

להתפנק בקפה ומאפה 

אבל לא כאלה שמכינים בבית או קונים בסופר. את זה את יכולה לעשות תמיד. 

סביר להניח שכבר יש לך קונדיטוריה או בית קפה אהוב. ואם לא חופשת הלידה שלך זה הזמן המושלם למצוא אותו!

נכון שבשגרה רגילה תמיד קינאת באנשים האלה שיושבים להם בבית קפה בזמן שאת ממהרת לעבודה? אז הנה הגיע הזמן שלך. צאי לבית קפה עם הבייבי ותהני מקפה משובח שייתן לך אנרגיות לכל היום… ואם כבר אנרגיות מה יותר טוב מפחמימה איכותית ומושחתת? זה בטוח ישדרג לך את היום.

 

פלייליסט מרים

מכירה את זה שיש שיר שאת אוהבת ברדיו והנסיעה עומדת להיגמר אבל השיר גורם לך לרצות להמשיך את הנסיעה, או אפילו להישאר לשבת באוטו עד שהשיר יסתיים?

שירים יכולים להכתיב את מצב הרוח. אז אנחנו ממליצות להקדיש זמן לבניית פלייליסט מוצלח עם שירים שעושים לך טוב, אולי אפילו למצוא סגנונות חדשים. פתחי את הבוקר עם הפלייליסט המיוחד שלך – זה יקפיץ לך את מצב הרוח ויגרום לך לרצות לזוז, לשיר ולרקוד ויפיג קצת את הסטרס והעייפות. גם הבייבי יהנה ממצב הרוח המרומם שלך.

 

שייק איט

שייקים יכולים לתת בוסט רציני לאנרגיה או סתם יגרמו לך להרגיש לרגע על חוף בתאילנד..רק בלי החוף. ובלי התאילנד. אבל בואי לא נהיה קטנוניות 😉

חיפוש קצר ברשת יניב אינספור מתכונים בריאים, מתוקים וטעימים לשייקים מקפיצים שאת חייבת לפתוח איתם את הבוקר. אחרי לילה ללא שינה נסי שייקים ירוקים עשירים בויטמינים – חסה, תרד, בזיליקום, נענע ועוד, מלאים בסיבים תזונתיים ונוגדי חמצון שמפחיתים סוכר, עוזרים למנוע מחלות ומחזקים את העצמות. ואם את במצב רוח מרומם נסי שייקים צבעוניים עם פירות העונה וקישוטים מתוקים שגם יצטלמו מדהים לאינסטגרם.

 

טיפול פנים טבעי

לטיפול פנים טבעי יש המון יתרונות. הוא לא מצריך קרמים וחומרים מיוחדים ויוקרתיים. למעשה תוכלי לעשות אותו כל יום ועם חומרים שיש לך בבית שאפילו לא ידעת שיכולים לעשות פלאים לעור הפנים שלך. עוד בונוס? הוא גם מעולה אם את בקטע של מיחזור.

אם קיבלת את עצתנו מהסעיף הקודם להכין שייקים, חכי רגע לפני שאת זורקת את קליפות הפירות. בקליפת הבננה למשל יש המון ויטמינים. נקי את פניך, קחי את הקליפה ועסי איתה את הפנים, המתיני 5 דקות ושטפי העור. הוא ייראה זוהר, סימני העייפות ייעלמו והוא ירגיש רך במיוחד ואת תרגישי נפלא. תוכלי גם להכין מסיכות משאריות של פירות, יש בהם את כל הויטמינים שהעור שלך זקוק לו.

ולהשלמת האווירה מבער ושמנים אתריים יוסיפו טאץ׳ של ספא אמיתי.

 

 

תרגילי נשימות ודימיון מודרך

אולי זה נשמע לך מוזר לעצור הכל ולנשום, או שזה סתם לא מדבר אליך – אבל תני לזה צ׳אנס. מחקרים הוכיחו שתרגול נשימות עוזר בהפגת מתח וחרדה ושיפור ביכולות הקוגניטיביות. 

במיוחד עכשיו בין כל הסטרס וחוסר השינה, ללמוד לנשום יעזור לך פלאים. מצאי לך 5 דקות של שקט בתחילת היום, קחי נשימה ארוכה מהאף, החזיקי אותה וספרי עד 5 והוציאי מהפה באותו הקצב. חזרי על הפעולה לפחות 5 פעמים. התחברת ויש לך זמן? פתחי את הבוקר עם הדרכות של דמיון מודרך (לא חסרות אפשרויות ביוטיוב!), ושיהיה בוקר רגוע וזורם.

 

מקלחת מרעננת
אוקיי סביר להניח שלאמבטיה ארוכה ומפנקת לא יהיה לך זמן  או אומץ כשיש בייבי קטן שעלול להתעורר בכל רגע. אבל אנחנו ממליצות בזמן הקצר שהוא ישן להגניב מקלחת קצרה ומרעננת. זה יעזור לך להתעורר ולהרגיש הרבה יותר טוב. נסי למצוא סבונים מיוחדים ומרגיעים (הפייבוריט שלנו זה סבון לבנדר!) שישדרגו את החוויה שלך. 

 

אנחנו לא רוצות לבאס אבל חופשת הלידה לא תימשך לנצח. ועם כמה שהיא יכולה להיות עמוסה ומתישה לפעמים, את חייבת לנצל אותה כמו שצריך ולהנות מהזמן המיוחד הזה שלא יחזור. אז שיהיה בוקר מהנה ומלא אנרגיות 🙂

מה עוד מתחשק לך לקרוא?