תקופה קצרה - אינסוף זכרונות
תיעוד זכרונות = תרומה לקהילה
משלוח חינם בהזמנה מעל 199₪
Previous slide
Next slide

גילוי מין העובר, בואי נחגוג את זה (רעיונות מדליקים למסיבת גילוי מין העובר)

הריון הוא תמיד סיבה למסיבה והתתרגשות מסביבך גדולה. כולם רוצים לדעת איך את מרגישה, לגעת בבטן הגדלה וכמובן לנסות לנחש את מין העובר. אם זו הדודה שיש לה תיאוריה שבוודאות מוכיחה שזו בת, או החברה הזאת שבטוחה שזה בן בגלל שהיא חלמה על זה אתמול. טרנד מסיבות גילוי מין העובר, ה-GENDER REVEAL, תפס תאוצה בארה"ב ולשמחתנו נחת גם אצלנו בישראל. אז בואי נחגוג את הגילוי המרגש. בין אם זו מסיבה אינטימית עם הקרובים או חגיגה שלמה עם כל החברים!
שתפי

אבל מאיפה מתחילים?  לפני הבדיקה המגלה את מין העובר בקשי מהרופא לא לגלות לכם את המין אלא לרשום על פתק. מסרי את הפתק למי שיהיה אחראי על ארגון המסיבה או האטרקציה של המסיבה והנחי אותו/ה בדברים שחשוב לך שיהיו והקונספט של המסיבה.   ויאללה לחגיגה!

אז הנה  הרעיונות הכי מדליקים למסיבת גילוי מין העובר:

פיניאטה
חנויות לאביזרי מסיבות מלאות במוצרים ייעודיים למסיבה. אנחנו חושבות שפיניאטה זו האטרקציה הכי מדליקה בתחום. אין כמו לחזור לרגע לילדות. הפיניאטה המיועדת תהיה מלאה בממתקים וקונפטי בצבע מין העובר. תוכלי אפילו להכין אותה בעצמך בעזרת עיסת נייר וקישוטים ולבקש ממישהו שימלא אותה. את יכולה להכות את הפיניאטה עם בן זוגך, או אפילו לתת לכל המשתתפים לעשות את זה בתורות ולחכות שהפיניאטה תיקרע ותצבע את המקום עם הקונפטי. אם יש במסיבה ילדים הם ייהנו במיוחד  מהממתקים שנופלים עליהם מהשמיים.

בלונים
זה המוצר הכי מבוקש במסיבות מהסוג הזה. אם זה בלונים ממולאים בקונפטי או בלוני הליום בצבע המגדר בתוך קופסה ענקית שיעופו לאוויר ברגע שהקופסה תיפתח. לשם כך תצטרכי לבקש  שמישהו יקנה או יכין  אותם עבורכם על מנת שלא תיחשפו לתוצאה כמובן.

קאפקייקים ממולאים
קאפקייקס ממולאים בצבע מאכל או בסוכריות בצבע המגדר. אפשר לחלק לכל אורחי המסיבה
ולבקש מכולם לתת ביס גדול ולגלות מה מסתתר בפנים. ניתן לעשות את אותו הדבר גם עם עוגה גדולה שתחתכו יחד ברגע הגילוי. 

 

מסיבת צבע
פה תוכלי לעשות הפתעה לאורחים או לבקש ממארגנת מסיבות או חברה משקיענית לדאוג לזה. במסיבה יהיו רק מאכלים בצבע המגדר. השולחן יהיה מכוסה וכשכולם יגיעו השולחן ייחשף והחגיגה תתחיל.
אפשר גם להוסיף כמובן קונפטי בצבע הנכון, אבקות צבע וכל  דבר שיצבע את המסיבה בצבע הנכון.

 

שוקולד הרשיז

HERSHEY'S – לא יודעות אם שמת לב אבל בשם השוקולד יש את המילה HE ו SHE. רעיון נחמד הוא לצבוע את המילה המתאימה ולחלק את זה כמתנה לאורחים. זה יכול להיות עטוף באריזת מתנה לכל אורח או פשוט כתוספת לשלוחן החגיגי לאחר הגילוי. 

 

הבלון שלא מתנפח

מארגני המסיבה ידאגו ל-2  בלונים בשני הצבעים. באחד מהם יהיה חור קטן. את ובן זוגך תתחילו לנפח את הבלונים, כמובן שזה עם החור לא יתנפח  וככה תגלו מי "ניצח"!

 

עוגיות מזל
עוגיות מזל עם פתק קטן בפנים שיגלה את מין העובר. תוכלי לחלק אותן לאורחים ולבקש שכולם יפתחו יחד או כתוספת לכיבוד במסיבה.

 

מסיבת אחים גדולים
אם זה לא ההריון הראשון שלך ויש לך כבר ילדים שמבינים, תוכלי לעשות להם הפתעה בכל מיני דרכים יצירתיות ולתעד את התגובות המדהימות שלהם. אופציה מעניינת היא ליצור פעילות של הר געש. לשם כך תצטרכי כוס שתשמש כהר געש והיא תונח בתוך קערה. חשוב שתסתירי אותה או שזו תהיה כוס אטומה ע"מ שהצבע ייחשף רק כשהר הגעש יתפוצץ. בתוך הכוס שימי 2 כפיות סודה לשתייה. מלאי את הכוס עד החצי במים. הוסיפי צבע מאכל בצבע המתאים וערבבי היטב עד שהסודה תימס. הוסיפי בערך כפית של סבון כלים וערבבי היטב. קחי כוס נוספת ומלאי שליש ממנה בחומץ. את הכוס הזאת הילדים יקחו וישפכו לתוך הכוס השנייה, הר הגעש יתפוצץ והצבע יתגלה.
אם הילדים ממש בוגרים, תוכלי לבשר להם את הבשורה במכתב מרגש או בהפתעות קטנות שירמזו שהם הולכים להיות אחים גדולים לבת או לבן.

אתם בטוח תהיו עסוקים מדי בחגיגה, אז אנחנו פה להזכיר שהדבר הכי חשוב שאסור לשכוח הוא לדאוג מראש לאחראי.ת על הצילום, או אפילו להביא צלם מקצועי – כי את התגובות המרגשות של כל המשתתפים אתם תרצו לתעד.

מה עוד מתחשק לך לקרוא?