תקופה קצרה - אינסוף זכרונות
תיעוד זכרונות = תרומה לקהילה
משלוח חינם בהזמנה מעל 199₪
Previous slide
Next slide

אל תשערי! : חמשת הדברים שאת חייבת ליום הלידה

כחודש לפני התאריך המשוער אנחנו ממליצות לך להכין את תיק הלידה. לא סתם קוראים לזה תאריך משוער והלידה יכולה לקרות בכל רגע וייתכן שהיא תפתיע אותך. וברגעים האלו את לא תוכלי לחשוב על מה לקחת אז כדי לעשות סדר ולעזור לך להתכונן כמו שצריך, הנה חמשת הדברים שאת פשוט חייבת ליום הלידה. ובסוף תמצאי גם רשימה מפורטת לתיק הלידה.
שתפי

מסמכים

תעודות זהות, כרטיס מעקב הריון, כרטיס קופת חולים ותכנית לידה. אם עדיין לא הכנת תכנית לידה כדאי להקדיש זמן ולהכין. אמנם דברים יכולים להתשנות ולהפתיע לאורך כל התהליך אבל כדאי לכתוב את הדברים העיקריים מראש. בפרט אם ישנן טראומות או דברים שחשובים לך במיוחד שאסור לשכח  וחייבים ליידע את צוות הלידה.

 

מוזיקה

בין אם הלידה תהיה מהירה או ארוכה את תבלי לא מעט זמן בבית החולים. כדאי להיערך מראש עם רמקול קטן ופלייליסט מרגיע או מרים. זה יכול לעזור לך להעביר את הרגעים האלו קצת יותר בכיף מלשמוע רק את סאונדים של המכונות ובית החולים.

 

מטענים

אם יש לך מטענים רזרביים זה הזמן להכין אותם ולהכניסם לתיק.  את לא רוצה להיתקע בלי סוללה ובטח לא יהיה לך כח לחפש ולבקש. אם בחרת ללכת עם טאבלט ורמקול אל תשכחי גם מטענים בשבילם. 

 

סלקל

כדאי להיערך מראש עם סלקל ולבחור אחד טוב שישמש אותך לזמן רב. שימי לב שלא ניתן להשתחרר מבית החולים ללא סלקל! לכן אנחנו ממליצות להיערך לכך כמה שיותר זמן מראש, לעשות סקר שוק ולבחור בקפידה.

 

ביגוד ורחצה

חשוב שתכיני לך בגדים נוחים וגופיות שיהיה לך נעים לשים מתחת לחלוק. אל תשכחי גם בגדים נוחים ללבישה בביקור אורחים או אם תרצי להסתובב בקניונית של בית החולים וכמובן בגדים ליציאה מבית החולים. ארזי גם את כלי הרחצה האהובים עלייך וכל מה שייתן לך הרגשה נעימה של בית וריח מוכר ואהוב. וכמובן גם את בגדי העונה של הבייבי.

 

וגם אם תגיעי הכי מוכנה שאפשר קחי בחשבון שדברים יכולים להשתנות מהרגע להרגע ואולי לא הכל יילך כפי שחשבת. אז גם אם שכחת משהו, הלידה מתארכת או הגעת לאיזשהי נקודת שבירה אולי יעזור לך לדעת שישנה סטטיסטיקה שאומרת שדברים נוטים להסתדר:) . נסי לזכור זאת.

ואם את מעוניינת לקבל את הרשימה המלאה לאריזת תיק הלידה מוזמנת להיכנס לקישור : (להוסיף פה את הרשימה של תמר )להדפיס ולהתחיל להתרגש. שיהיה בהצלחה ובמזל טוב 🙂

מה עוד מתחשק לך לקרוא?